Ahad, 8 April 2012

haha citer benda tak suka

HALLOW semua...
entri hari nie adalah perkara yang saya x suka dalam hidup saya  :(

sebenarnya banyak saya benda saya x suka... tapi sebenarnya perkara yang kite x suka tue kite boleyh jadi suka...tapi bukan saya ahaks..

  • saya x suka makan nasi goreng mahupon air tangan mak saya  --> cuma makan nasi goreng cina  o nasi goreng ayam
  • saya x suka bawang, x kira lah apa jenis bawang saya tetap x suka --> setiap masakan perlukan bawang dan terpaksalah telan...

itu bab makan...nie nak citer pasal benda yang langsung x leh nak elak.. 

  • jalan raya --> saya mmg alah dengan jalan raya nak tahu x kenapa?? tanyalah parents saya...tiap kali nak melintas jalan saya akan pegang tangan yang paling dekat dengan saya time tue...tapi kalau bawa motor kat area taman jer lah... mengalahkan grand prix
  • tempat berbatu dan berpasir --> paling benci tempat cam nie... saya nie dari sekolah rendah sampai la masuk universiti... dalam kasut tue mesti ada benda alah nie... leceh... kalo time jalan tue tetibe terasa ada batu ... aduh sakit sungguh... nasib baik pandai cover line berpengalaman hehehe :)
  • kasut putus tengah jalan or tali kasut terbuka  --> perkara paling benci tahap giloss... buat malu jer kalau perkara  nie jadi.... kalau jadi perhatian orang rasa cam nak nangis jer tengah2 jalan tue :'( ... tapi kalau nangis kat situ lebih memalukan so sumpah kasut tue lam hati jer la

itulah sebahagian benda saya x suka.... nak citer lebih2 x boleyh... nanti kontroversi pulak... x mau xmau.. peace...

#apa2 pon kalo x puas hati... just cakap x payah nak kutuk2 keyh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan